Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-09-19 20:38:57  Katarzyna Lipińska

Pole full zmieniło wartość z '<ol> <li> &nbsp;rejestr zbioru danych osobowych</li> <li> &nbsp;rejestr zarządzeń dyrektora szkoły</li> <li> &nbsp;rejestr wydanych zaświadczeń</li> <li> &nbsp;rejestr wydanych legitymacji szkolnych</li> <li> &nbsp;rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły</li> <li> &nbsp;rejestr wydanych duplikat&oacute;w świadectw i dyplom&oacute;w</li> <li> &nbsp;rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego</li> <li> &nbsp;rejestr wydawanych akt&oacute;w nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;kontraktowego</li> <li> &nbsp;rejestr pieczęci</li> </ol> ' na '<div> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:679px;" width="849"> <tbody> <tr> <td style="width:38px;"> <p> L.p.</p> </td> <td style="width:453px;"> <p> Rejestry</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;"> <p> prowadzący</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 1</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> rejestr zbioru danych osobowych</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 2</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> rejestr zarządzeń dyrektora szkoły</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Dyrektor</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 3</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;rejestr wydanych zaświadczeń</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 4</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> rejestr wydanych legitymacji szkolnych</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 5</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 6</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> &nbsp;rejestr wydanych duplikat&oacute;w świadectw i dyplom&oacute;w</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 7</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 8</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> &nbsp;rejestr wydawanych akt&oacute;w nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela &nbsp;kontraktowego</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 9</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> rejestr pieczęci</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> </tbody> </table> </div> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full
  1.  rejestr zbioru danych osobowych
  2.  rejestr zarządzeń dyrektora szkoły
  3.  rejestr wydanych zaświadczeń
  4.  rejestr wydanych legitymacji szkolnych
  5.  rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
  6.  rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów
  7.  rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego
  8.  rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela              kontraktowego
  9.  rejestr pieczęci

L.p.

Rejestry

prowadzący

 

1

rejestr zbioru danych osobowych

Sekretariat szkoły

2

rejestr zarządzeń dyrektora szkoły

Dyrektor

3

 rejestr wydanych zaświadczeń

Sekretariat szkoły

4

rejestr wydanych legitymacji szkolnych

Sekretariat szkoły

5

rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły

Sekretariat szkoły

6

 rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów

Sekretariat szkoły

7

rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego

Sekretariat szkoły

8

 rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela  kontraktowego

Sekretariat szkoły

9

rejestr pieczęci

Sekretariat szkoły

 

2017-09-19 20:40:54  Katarzyna Lipińska

Pole full zmieniło wartość z '<div> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:679px;" width="849"> <tbody> <tr> <td style="width:38px;"> <p> L.p.</p> </td> <td style="width:453px;"> <p> Rejestry</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;"> <p> prowadzący</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 1</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> rejestr zbioru danych osobowych</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 2</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> rejestr zarządzeń dyrektora szkoły</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Dyrektor</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 3</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;rejestr wydanych zaświadczeń</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 4</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> rejestr wydanych legitymacji szkolnych</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 5</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 6</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> &nbsp;rejestr wydanych duplikat&oacute;w świadectw i dyplom&oacute;w</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 7</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p style="margin-left:18.0pt;"> rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 8</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> &nbsp;rejestr wydawanych akt&oacute;w nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela &nbsp;kontraktowego</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 9</p> </td> <td colspan="2" style="width:454px;height:23px;"> <p> rejestr pieczęci</p> </td> <td colspan="2" style="width:187px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> </tr> </tbody> </table> </div> <p> &nbsp;</p> ' na '<div> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:586px;" width="732"> <tbody> <tr> <td style="width:38px;"> <p> <strong>L.p.</strong></p> </td> <td style="width:406px;"> <p> <strong>Rejestry</strong></p> </td> <td colspan="2" style="width:142px;"> <p> <strong>Prowadzący</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 1</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr zbioru danych osobowych</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 2</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr zarządzeń dyrektora szkoły</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Dyrektor</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 3</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych zaświadczeń</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 4</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych legitymacji szkolnych</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 5</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 6</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych duplikat&oacute;w świadectw i dyplom&oacute;w</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 7</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 8</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydawanych akt&oacute;w nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela &nbsp;kontraktowego</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 9</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr pieczęci</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> </div> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

L.p.

Rejestry

prowadzący

 

1

rejestr zbioru danych osobowych

Sekretariat szkoły

2

rejestr zarządzeń dyrektora szkoły

Dyrektor

3

 rejestr wydanych zaświadczeń

Sekretariat szkoły

4

rejestr wydanych legitymacji szkolnych

Sekretariat szkoły

5

rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły

Sekretariat szkoły

6

 rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów

Sekretariat szkoły

7

rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego

Sekretariat szkoły

8

 rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela  kontraktowego

Sekretariat szkoły

9

rejestr pieczęci

Sekretariat szkoły

 

L.p.

Rejestry

Prowadzący

1

rejestr zbioru danych osobowych

Sekretariat szkoły

 

2

rejestr zarządzeń dyrektora szkoły

Dyrektor

 

3

rejestr wydanych zaświadczeń

Sekretariat szkoły

 

4

rejestr wydanych legitymacji szkolnych

Sekretariat szkoły

 

5

rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły

Sekretariat szkoły

 

6

rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów

Sekretariat szkoły

 

7

rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

8

rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela  kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

9

rejestr pieczęci

Sekretariat szkoły

 

 

2017-09-19 20:41:28  Katarzyna Lipińska

Pole full zmieniło wartość z '<div> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:586px;" width="732"> <tbody> <tr> <td style="width:38px;"> <p> <strong>L.p.</strong></p> </td> <td style="width:406px;"> <p> <strong>Rejestry</strong></p> </td> <td colspan="2" style="width:142px;"> <p> <strong>Prowadzący</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 1</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr zbioru danych osobowych</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 2</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr zarządzeń dyrektora szkoły</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Dyrektor</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 3</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych zaświadczeń</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 4</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych legitymacji szkolnych</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 5</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 6</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych duplikat&oacute;w świadectw i dyplom&oacute;w</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 7</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 8</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr wydawanych akt&oacute;w nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela &nbsp;kontraktowego</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> 9</p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> rejestr pieczęci</p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> </div> <p> &nbsp;</p> ' na '<div> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:586px;" width="732"> <tbody> <tr> <td style="width:38px;"> <p> <strong>L.p.</strong></p> </td> <td style="width:406px;"> <p> <strong>Rejestry</strong></p> </td> <td colspan="2" style="width:142px;"> <p> <strong>Prowadzący</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">1</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr zbioru danych osobowych</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">2</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr zarządzeń dyrektora szkoły</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Dyrektor</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">3</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydanych zaświadczeń</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">4</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydanych legitymacji szkolnych</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">5</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">6</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydanych duplikat&oacute;w świadectw i dyplom&oacute;w</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">7</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">8</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydawanych akt&oacute;w nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela &nbsp;kontraktowego</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">9</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr pieczęci</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> </div> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

L.p.

Rejestry

Prowadzący

1

rejestr zbioru danych osobowych

Sekretariat szkoły

 

2

rejestr zarządzeń dyrektora szkoły

Dyrektor

 

3

rejestr wydanych zaświadczeń

Sekretariat szkoły

 

4

rejestr wydanych legitymacji szkolnych

Sekretariat szkoły

 

5

rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły

Sekretariat szkoły

 

6

rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów

Sekretariat szkoły

 

7

rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

8

rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela  kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

9

rejestr pieczęci

Sekretariat szkoły

 

 

L.p.

Rejestry

Prowadzący

1

rejestr zbioru danych osobowych

Sekretariat szkoły

 

2

rejestr zarządzeń dyrektora szkoły

Dyrektor

 

3

rejestr wydanych zaświadczeń

Sekretariat szkoły

 

4

rejestr wydanych legitymacji szkolnych

Sekretariat szkoły

 

5

rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły

Sekretariat szkoły

 

6

rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów

Sekretariat szkoły

 

7

rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

8

rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela  kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

9

rejestr pieczęci

Sekretariat szkoły

 

 

2019-05-16 12:34:22  Katarzyna Lipińska

Pole full zmieniło wartość z '<div> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:586px;" width="732"> <tbody> <tr> <td style="width:38px;"> <p> <strong>L.p.</strong></p> </td> <td style="width:406px;"> <p> <strong>Rejestry</strong></p> </td> <td colspan="2" style="width:142px;"> <p> <strong>Prowadzący</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">1</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr zbioru danych osobowych</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">2</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr zarządzeń dyrektora szkoły</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Dyrektor</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">3</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydanych zaświadczeń</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">4</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydanych legitymacji szkolnych</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">5</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">6</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydanych duplikat&oacute;w świadectw i dyplom&oacute;w</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">7</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">8</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr wydawanych akt&oacute;w nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela &nbsp;kontraktowego</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:38px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">9</span></p> </td> <td style="width:406px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">rejestr pieczęci</span></p> </td> <td style="width:142px;height:23px;"> <p> <span style="font-size:0.75em;">Sekretariat szkoły</span></p> </td> <td> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> </div> <p> &nbsp;</p> ' na '<div> <p> <strong>Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach :</strong></p> </div> <p> Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie plac&oacute;wki.</p> <p> Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły&nbsp;osobom upoważnionym na ich wniosek.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> REJESTRY PROWADZONE W SZKOLE:</p> <p> &nbsp;</p> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:586px;" width="0"> <tbody> <tr> <td style="width:67px;"> <p> <strong>&nbsp;LP.</strong></p> </td> <td style="width:377px;"> <p> <strong>Rejestry</strong></p> </td> <td colspan="2" style="width:142px;"> <p> <strong>Prowadzący</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr zbioru danych osobowych</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr zarządzeń dyrektora szkoły</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Dyrektor</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych zaświadczeń</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych legitymacji szkolnych</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr wydanych duplikat&oacute;w świadectw i dyplom&oacute;w</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr wydawanych akt&oacute;w nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela &nbsp;kontraktowego</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> rejestr pieczęci</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 10.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> Rejestr skarg i wniosk&oacute;w</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 11.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> Rejestr zam&oacute;wień publicznych</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Kierownik gospodarczy</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:35px;"> <p> 12.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:35px;"> <p> Rejestr wypadk&oacute;w uczni&oacute;w i pracownik&oacute;w</p> </td> <td style="width:136px;height:35px;"> <p> Inspektor BHP</p> </td> <td style="height:35px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 13.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> Rejestr środk&oacute;w trwałych</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Kierownik gospodarczy</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 14.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> Rejestr um&oacute;w</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Kierownik gospodarczy</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 15.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> Rejestr delegacji</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Kierownik gospodarczy</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 16.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> Rejestr korespondencji</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 17.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> Rejestr druk&oacute;w ścisłego zarachowania</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Sekretariat szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:67px;height:23px;"> <p> 18.&nbsp; &nbsp;</p> </td> <td style="width:377px;height:23px;"> <p> Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej</p> </td> <td style="width:136px;height:23px;"> <p> Dyrektor szkoły</p> </td> <td style="height:23px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

L.p.

Rejestry

Prowadzący

1

rejestr zbioru danych osobowych

Sekretariat szkoły

 

2

rejestr zarządzeń dyrektora szkoły

Dyrektor

 

3

rejestr wydanych zaświadczeń

Sekretariat szkoły

 

4

rejestr wydanych legitymacji szkolnych

Sekretariat szkoły

 

5

rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły

Sekretariat szkoły

 

6

rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów

Sekretariat szkoły

 

7

rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

8

rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela  kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

9

rejestr pieczęci

Sekretariat szkoły

 

 

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach :

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

 

 

REJESTRY PROWADZONE W SZKOLE:

 

 LP.

Rejestry

Prowadzący

1.       

rejestr zbioru danych osobowych

Sekretariat szkoły

 

2.       

rejestr zarządzeń dyrektora szkoły

Dyrektor

 

3.       

rejestr wydanych zaświadczeń

Sekretariat szkoły

 

4.       

rejestr wydanych legitymacji szkolnych

Sekretariat szkoły

 

5.       

rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły

Sekretariat szkoły

 

6.       

rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów

Sekretariat szkoły

 

7.       

rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

8.       

rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela  kontraktowego

Sekretariat szkoły

 

9.       

rejestr pieczęci

Sekretariat szkoły

 

10.   

Rejestr skarg i wniosków

Sekretariat szkoły

 

11.   

Rejestr zamówień publicznych

Kierownik gospodarczy

 

12.   

Rejestr wypadków uczniów i pracowników

Inspektor BHP

 

13.   

Rejestr środków trwałych

Kierownik gospodarczy

 

14.   

Rejestr umów

Kierownik gospodarczy

 

15.   

Rejestr delegacji

Kierownik gospodarczy

 

16.   

Rejestr korespondencji

Sekretariat szkoły

 

17.   

Rejestr druków ścisłego zarachowania

Sekretariat szkoły

 

18.   

Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej

Dyrektor szkoły

 

 

 

 

2016-06-10 14:27:16  Katarzyna Lipińska

Utworzono artykuł 55755 o nazwie 'Rejestry'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste55755
user_idpuste1004413
resource_idpuste666
namepusteRejestry
category_idpuste13972
language_idpuste1
shortpuster
fullpuste
  1.  rejestr zbioru danych osobowych
  2.  rejestr zarządzeń dyrektora szkoły
  3.  rejestr wydanych zaświadczeń
  4.  rejestr wydanych legitymacji szkolnych
  5.  rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
  6.  rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów
  7.  rejestr wydawanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciel kontraktowego
  8.  rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela              kontraktowego
  9.  rejestr pieczęci
publishfrompuste2016-06-10 00:00:00
_activepuste1
slugpusterejestry

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..