Przyjmowanie i załatwianie spraw
I. Obsługa interesantów:
1. Interesantów przyjmuje sekretariat szkoły, który udziela szczegółowych informacji, załatwia sprawę lub kieruje do właściwej komórki organizacyjnej. Interesanci przyjmowani są w sekretariacie, gabinecie dyrektora szkoły, gabinecie wicedyrektorów szkoły, gabinecie pedagoga szkolnego.
2. Interesantów przyjmuje się w dniach pracy szkoły, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 -14.00.
3. Interesantów przyjmuje dyrektor szkoły, wicedyrektorzy, pedagog szkolny, psycholog oraz pracownicy administracji.
4. Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, drogą elektroniczną.
5. Sprawy załatwiane są w zależności od rodzaju i obowiązujących przepisów.
6. Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
II. Skargi i wnioski
- Skargi i wnioski w Zespole Szkół nr 2 przyjmowane są przez sekretariat szkoły, który udziela informacji i kieruje interesantów do dyrektora lub za jego pośrednictwem do jednego z wicedyrektorów szkoły.
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, drogą elektroniczną, a także ustnie.
- Kwalifikacji sprawy jako skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły.
- Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona.
- Interesanci w sprawach skarg i wniosków są przyjmowani od poniedziałku do piątku od godziny 800 do 1400.
- Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.