DRUKUJ
2016-06-09

Przyjmowanie i załatwianie spraw

I. Obsługa interesantów:

1.      Interesantów przyjmuje sekretariat  szkoły, który udziela szczegółowych informacji, załatwia sprawę lub kieruje do właściwej komórki organizacyjnej.   Interesanci przyjmowani są w  sekretariacie, gabinecie dyrektora szkoły, gabinecie wicedyrektorów szkoły, gabinecie pedagoga szkolnego.                                 

2.      Interesantów przyjmuje się w dniach pracy szkoły, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 -14.00.   

3.      Interesantów przyjmuje dyrektor szkoły, wicedyrektorzy, pedagog szkolny, psycholog oraz pracownicy administracji.                                                                                                                                                                         

4.      Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, drogą elektroniczną.

5.      Sprawy załatwiane są w zależności od rodzaju i obowiązujących przepisów.

6.      Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

   

II. Skargi i wnioski

  1. Skargi i wnioski w Zespole Szkół nr 2 przyjmowane są przez sekretariat szkoły, który udziela informacji i kieruje interesantów do dyrektora lub za jego pośrednictwem do jednego z wicedyrektorów szkoły.
  2. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, drogą elektroniczną, a także ustnie.
  3. Kwalifikacji sprawy jako skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły.
  4. Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona.
  5. Interesanci w sprawach skarg i wniosków są przyjmowani od poniedziałku do piątku od godziny 800 do 1400.
  6. Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.